!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

HEHEHE!

2011-01-18 / 17:46:26
Mycket fin dag tycker jag allt, sov som en gud inatt! Har varit på massa möten idag & ännuu fler blir det imorgon & på torsdag hehe :) Men men, I can do it ! :).

Nu blir det snart mat, bra för jag är hungrig som en varg hehe ;*

Sen ikväll blir det träning hihi :) & snack med snyggeFelle hihihi :D


Yey, imorgon blir det sovmorgon & sen möte igen (:

SPÄNNANDE SPÄNNANDE & LITE MER SPÄNNANDE?

JADÅÅÅ!




HAHAHAHAHA jag gjorde nog det roligaste någonsin imorse, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv !! Jag gick ut på grusvägen imorse (skulle gå till bilen) så var det is och vatten över hela grusvägen eftersom det har regnat hela natten... & sen för att det har börjat töa upp... Så helt plötsligt så gick jag väl & tänkte & helt plötsligt så gick jag bara rätt ut i en isvak & fick vatten upp till knäna.. Jag stod där i flera minuter innan jag väl kom på att jag faktiskt stod i iskalltvatten hahahaha! Jag kan ju säga att mina uggs blev blöta iallafall! HAHAHAHA. Dör av skratt nu igen, herregud säger jag bara! :D

Kanske skriver mer ikväll, annars finns jag på mobilen! TJARRÅ!

Puss på gumpen thihi ;*




Kommentarer!
Postat av: felicia

hahhahaha asg när du skrev messet till mig klupmig du e hjärtat ;) hahaha så söt !<3

Kommenterat - 2011-01-18 / 19:22:19  | URL - http://ahlgrenfelicia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: