!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

HEHEH

2011-01-27 / 12:21:22
Yeah har strömavbrott i hela huset, så jävla soft hahaha :D. Har sovit som en gud inatt!
Solen lyser där ute, MYSIGT VÄRRE HEHEHE! :)
Nu ska jag ut och gå en lång runda med min söta vovve Fendi hihi :)
Ut & tänka i solskenet, SKÖNT VÄRRE :))))))))))))))))))))))
Tack för att du är bäst Felle, jag älskar dig mest hjärtat <3



Trodde jag hade pratat tillräckligt tydligt om vad du betydde för mig men tydligen inte. Jag sätter punkt nu. Tänker inte ödsla tid på idioter. Så ta nu ett steg tillbaks & se hur bra jag mår utan dig !


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: