!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

GAAAAH trött idag! ;O

2011-01-20 / 08:36:17
Trött som gnu idag, kunde inte somna inatt... Men men :) Snart dags att vakna upp haha! Ska iväg nu om 40 minuter så verkligen dags & vakna nu... För sen är det äventyr hela dagen hehe....

Vad är det som gör dig så speciell? Jadu, det måste fan vara hur SÄXI du är! Kommer på mig själv med att komma in på dina bilder flera gånger om dagen. Men men, i tanken, där är du fast! Just so you know :)

Baby I can feel your halo, I can see what you got, what you go for and how to treat you right. Maybe that's just what you need? Maybe not, that's your choice!

Möte idag från 10 - jag vet inte när & sen ett annat möte klockan 13... Får se när jag är hemma igen idag!

Måste träna idag även om jag knappt kommer orka, måste måste måste! Känner fortfarande i benen, men det är  i magen det ska kännas. Så nu är det dags för allvar igen! 200 om dagen kör vi. Jaja!

You can be a beutiful dream or a beutiful nightmare, should I wake up with a smile or a start of a bad bay? That's your choice.

Nu blir det att gå & äta müsli med kanel & äpple alltså en sorts äppelkaka med mjölk hahaha :D

Puss! :)


 - Chalalala :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: