!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

friday ! :)

2011-01-21 / 20:47:24

Kom nästan precis hem från Malmö, efter en heldags shopping! Det blev till slut ett par nya jeans, hotpants i olika färger (love them!!) & lite andra underkäder :). Sen dessutom en ny mysig kofta i grå, älskar koftor hihi! Som man bara kan mysa in sig i. & sen en snygg t-shirt med tryck. Tror jag fixar en bild imorgon :)! Så ni kan bedöma :D. Här nedan kan ni se bilden på ett av hotpantsen jag köpte:

 &

Nu blir det familjekväll & se Let's dance & synda med lite godis... MUMS! Det är trots allt fredag idag så tyckte jag kunde unna mig det :)...

Körde 300 imorse, även om jag var sjukt trött! Blir 300 igen innan jag ska sova. YEY! Jag tycker jag kämpar på bra. Mitt bmi är bra, kollade upp det idag. Men är allt annat än nöjd med min kropp! Snacka om att jag ska börja bruka allvar nu. Sluta med all skit som jag stoppar i mig. Verkligen! Sen ska jag vara riktigt hård med 300 :). I can do it, if I really want to. & now I really want it :)...


I nästa vecka ska jag färga håret, spännande !
SOM JAG LÄNGTAR :). Hatar fan mitt hår atm, orkar inte fixa något med det... Eller så hehe!


Fick svar idag från Telenors säljteam, jag har gått vidare i första rekryteringen så nu väntar jag på svar i nästa vecka så ska jag kanske dit på intervju :D
. HOPPAS! Hade varit så jävla najs :D.


I nästa vecka får jag förhoppningsvis också reda på om allt har löst sig med denna veckas möten, så jag längtar som fan! :D.


Nu har jag lite familjekväll & ser let's dance haha!
MYSIGT! :) Blev faktiskt lite godisätande också, tyckte jag behövde det efter en jobbig vecka ! & dessutom är det fredag och då säger både tv;n & radion att man ska mysa hahahaah :D. & mysa kan man göra med godis, bra film/tv-program men sen saknas ju du. Ja just D U ! ;)




Senare idag blir det nog lite äventyr,
alltid spännande vettu! :)


Justja, en sak jag stör mig på så sjukt mycket!! Idag åkte jag ju till Malmö för att shoppa, jag tittade i typ 10
skobutiker efter stövlar som jag ville ha... Jag hittade många jag ville ha.. MEN alla var för stora uppe vid benen. Ofta jag har så smala ben?! Helt knas... Blev iallafall besviken när jag fick åka hem utan att ha köpt några stövlar... Men men blev lite fina kläder istället :D 


Puuuuuzz hihi :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: