!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Felle är bäst! :)

2011-01-20 / 15:41:56
Jag har hicka, vem tänker på mig? Haha...

Nej men tillbaks till denna dagen!

Jag var så sjukt trött imorse, orkade knappt gå upp imorse!
Men som tur är har jag ingen speciell tid att gå upp imorgon, så kan sova lite längre om man jämför med de senaste dagarna nu i denna veckan :)...

Imorgon blir det malmö hela dagen typ, ska shoppa lite hehe :) underkläder, nya skor & några tunikor ska införskaffas!
Ni får se resultatet imorgon :)

You are so handsome, your muscles and your body make me get a boner even if don't got a penis!

Nej nu ska jag förbereda maten!

Ikväll blir det träning, har ju inte tränat nu på två dagar, så dags & ta i så det skriker om det :)! 


PUZZ på rumpan ;*





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: