!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Fan vad jag hatar detta.

2011-01-08 / 13:17:48
Varje dag saknar jag det vi hade, varje dag gjorde vi något tillsammans. Vi var den oslagbara duon, den som alla visste "haha, men det är ju dom två som nästan sitter ihop så mycket dom umgås med varandra". Det var du & jag verkligen, alltid. Vi snackade i telefon flera timmar om dagen, du var den som alltid stöttade mig. Kvittade om det var att min nagel var bruten eller jag var oväns med någon, du fanns där alltid. & jag sabbade allting, så jävla jobbigt.
rip.

För nu har jag ingen som ställer upp så som du gjorde. För du var den bästa, verkligen! Jag kommer aldrig förlåta mig själv för det jag ställde till med. Jag kommer alltid sakna dig & det kommer alltid hugga till i hjärtat när jag ser dig & ser hur lycklig du är utan mig. Ville bara du skulle veta detta! För du är verkligen perfekt snäckan. Jag behöver inte skriva något namn, för alla vet vem jag menar... Kände att jag bara var tvungen att få ut tankarna om dig... <'3

Jag önskar jag också hade hittat en så pass bra vän som du redan har hittat. För det är så jobbigt att inte ha någon nära. Men ärligt talat har jag inte velat släppa in någon inpå huden, för jag har bara tänkt & saknat dig. Hela jävla tiden...

Men men, nu är det ju tyvärr som det är!

Får väl försöka gå vidare i livet...


Det kommer väl gå, någon gång. Jag kommer alltid tänka tillbaks på "våra tider", för vi hade det så jävla bra tillsammans. Alltid! Tänk att en fika på ebbas fik med en typ "främling" kan leda till att bli bästa vänner! Verkligen skoj. Alla våra låtar, varje gång jag hör dom så tänker jag på dig.

ÅNGEST, riktig ångest. Det har jag verkligen.


Detta blogginlägget var tillägnat till dig. Var tvungen att få ut mina tankar...



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: