!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

:)))))))

2011-01-24 / 21:02:51
Nu ska jag se det okända på tv;n!

Idag har jag varit på möte & sen sysslat med att fixa mitt cv & personliga brev att bli perfekt inför imorgon när jag på möte igen! SPÄNNANDE :)

Nakna kocken flyger in i mina tankar haha, sexbomb! :D


Imorgonbitti blir det upp tidigt & sen möte, hoppas det ger något (:



Det känns så himla skönt att jag har bara struntat i allt skitet nu med dig och de andra idioterna och mår bra ;*

Tagga torsdag & helgen, puss på det hela ;*



Puss på rumpan, finns på mobilen :D

& Felle, du är bäst!






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: