!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Dirty Situation! ;) Raouwr :D

2011-01-10 / 21:18:29
Har blivit helt besatt av låten "dirty situation" med Mohambi. Sjuk text hahaha. & nu tycker Johan jag är helt snuskig, helt elak ;o!

Nu sitter jag och tittar på tv-programmet det okända, mycket bra! Läskigt idag dock, stolar ska kastas runt i rummen och så vidare.

Ser fram emot detta. Älska spöken! :D

Imorgon ska jag beställa nytt bankkort, orkar fan inte gå till banken längre & ta ut pengar bara för det andra är borta :).

Senare ikväll blir det att se någon bra film och bara mysa ner sig under täcket, MYSIGT VÄRRE! :D

Så skönt imorgon, många börjar skolan, men inte jag hihi :D. Skönt som fan kan jag bara säga!

Peace out, nu ska jag fortsätta kolla tv! :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: