!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Äntligen (:

2011-01-18 / 06:49:48
Wie, jag trodde aldrig jag skulle hitta någon som ställer upp som du gjorde eller så!

Men jag har redan hittat en ÄNNU BÄTTRE tjej! Hon är helt jävla underbar! Lyssnar på varenda liten sak jag har att säga & gör mig glad & allting. Underbar är du Fellebaby! Älskar dig <3



Du är söt som socker dessutom! Jag tänker stötta dig varenda centimeter du går för du är bäst mitt lilla hjärta hihi :).

Ringer dig ikväll snygging! ;*

Nu ska jag iväg, blir möte hela dagen idag också. Spännande & jobbigt, men men jag klarar det hihi :)

Sov från 21 till 06 idag, skööönt som fan haha :)

Hörs ikväll!

PUSS!



Kommentarer!
Postat av: felicia

aww älskling, jag älskar dig! O tack för du alltid ställer upp<3

Kommenterat - 2011-01-18 / 07:55:32  | URL - http://ahlgrenfelicia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: