!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

About friday until sunday :)

2011-01-30 / 11:16:00
Helgen har varit awesome, har dock varit en stor berg & dalbana hehehehe :D.

Tackar alla inblandade för helgen, mycket trevligt hade vi haha :) & såååå gott jag sov efter mycket prat med "......" haha :). Tyckte vi hade mycket trevligt! Gulligt av er att ni körde mig igårkväll, taaack :).

När jag kom hem igår blev det att äta lite mat, var hungrig som en varg & sen blev det att sova. Jag däcka direkt haha! :O. Aja, skönt har jag sovit :).

Nu blir det frulle för hela slanten :D & sen får jag se vad för äventyr idag :): Dock ska jag se Solsidan ikväll, viktigt viktigt haha :)!

Tog slut med Jonte i fredes, rätt skönt & vara singel nu faktiskt :).

Fick ju bland annat vad jag ville i förrgår HEHEHE :)

Puss på tillvaron just nu asså, så bra jag mår! :D


Hehehe :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: