!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

WIHOOO!

2011-02-12 / 10:13:31

Jag älskar mina nya kläder & skor och ja.. Allt jag köpt hehehe (a). Nu blir det snart att locka håret & lite sånt. & sen får man se vad kvällen erbjuder för äventyr  ;*

 

Jag vet en sak ifall & det är att Felicia, du betyder mest för mig i hela världen. Du är som min andra halva, vi har samma killsmak, samma filmsmak, samma klädsmak, tänker likadant om de mesta. Du är underbar! Jag tycker du är en sjukt underbar tjej, jag älskar dig över allt annat. Om vi så sitter och tråkar framför världens dåligaste film så har vi ändå skoj! :D. Du är helt enkelt bäst & så himla söt hihi! Kolla själv på bilden här nedan så ser ni hur söt hon är !

 

 

Fyfan, smex! Du dödar mig med hur sexig du är... DAMN I WANNA LICK THOSE ABS !!! ;O

 

Nej nu blir det att mysa till en film eller något ;* Puss på rumpan!



 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: