!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Veckans babe!

2011-02-16 / 15:36:01
Jag har tagit ut en ny kategori i bloggen & det är veckans babe! Jag tänker "lotta" ut detta varje onsdag efter noga tänkande hehe. Men iallafall..

Denna veckan blir det...




& det blir ju självklart....



Ja ni ser rätt, det blir min underbara fru som får denna utmärkelse denna veckan!


Mest för att du är du & för att du är så himla underbar. Jag hoppas du förstår hur mycket jag faktiskt värdesätter dig hjärtat.  Du är min andra halva, den som alltid förstår mig och som bara kan finnas där och bara vara bäst. Tack för att du är du <3

PUSS PÅ DIG HJÄRTAT ! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: