!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

CHALALALA !

2011-02-24 / 20:02:58
Hade lite tråkigt nu när FelleBelle sov så här får ni någon randomgrej hehehehe :)

AVSLUTA MENINGEN.


Jag har insett att min senaste kyss - var riktigt jävla awesome, gör gärna om det snart! :D
Jag pratar - mycket haha !
Jag avskyr när folk - ljuger eller snackar skit om mig.
Mina närmaste vänner är - helt enkelt bäst!
Min första hund hette - Baloo som i djungelboken hehe (a) 
Kärlek är - underbart när det väl funkar!
När jag borstar tänderna - kollar jag mig i spegeln och gör någon snygg pose haha :D
När jag lagar mat - så går det väl sådär HAHA, brukar sluta med kaos (a)
Jag tänder på - killar som kan få mig att skratta :D
Det sexigaste yrket är - väl ändå byggare?! :D
Det mysigaste jag vet är när - man ligger och kollar på film med en kille och bara myser hihi :D
Jag är rädd för - att bli ensam.
Den värsta känslan är - att bli sårad eller sviken.
Den bästa känslan är - när man mår sådär toppenbra & verkligen inget bekymrar en  :D
Jag är bäst på - att vara översocial & slå folk på fyllan HAHA
Jag är sämst på - att ta kritik (a)
Om jag var ett djur skulle jag vara - en tiger !
Om jag var en insekt skulle jag vara - en nyckelpiga!
Om jag vore en kille för en dag, vad skulle du göra då?  - Se vafan killar snackar om i omklädningsrummet & ÄNTLIGEN kunna förstå hur de tänker :D 
Jag kommer alltid att vara - mig själv!

Det finaste som finns -  Smex nummer 1 !
I sommar -
ska jag festa, njuta av solen & bara MUMS!
Sist jag grät var - minns ej, sjukt längesen! Kan bara byta att jag mår superbra! :D
Jag kan - vara sjukt generös!
Jag kan inte - dansa balett :)
När jag vill tänka går jag - en lång runda eller springer... & lyssnar på musik samtidigt för att få ur tankarna eller få rätt på tankarna iallafall :).
När jag bakar så bakar jag - negerbollar :D
Min mobiltelefon är -
dålig :D
När jag vaknar på morgonen - tänker jag, bara fem minuter till!
Innan jag går och lägger mig - skriver jag oftast något skojsigt i min blogg :D
Just nu tänker jag på att - jag vill ha smex hos mig !
Bebisar är - sjukt söta !!! 
I morgon kommer jag -
vara på äventyr hela dagen! :D
Jag vill verkligen -
gå ner i vikt & få det jag vill ha :)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: