!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

I'd just love my life !

2011-02-10 / 16:40:28
Strax dags för träning ! WORK THAT ASS BITCH ungefär hihihi. Blir najs !

Jag undrar verkligen varför killar är så jävla trögtänkta, idioter hela högen :). Aja nu ska jag fokusera på min träning. TJARRÅ :D
Imorgon blir hem till min Fellebabe, massa mys hihi ;*. Hyra lite filmer & äta godis och bara mysa hihi, och snacka en massa skit, alltid najs (:
Har saknat min älskling megamycket så ska bli skönt att höra hennes gulliga fniss & se hennes söta små kinder thihi ;*

Kan man bli på hög på livet? För isåfall blev jag det precis hihi ;*



Puss på rumpan thihi ;*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: