!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Underbar dag !

2011-02-03 / 11:12:00

Igår hade jag en underbar dag med min älskling hihi :).  Fett nice! :D

Jag kom till henne vid 3 tiden, vi åt världens godaste kladdkaka, så sjukt jävla god var den ;o, dock orkade man bara äta en pytteliten bit innan man blev mätt haha :o…

Aja, sen efter att Felle ÄNTLIGEN hade blivit klar med sitt fixande av att välja tröja & haft lite fototime så stack vi ner till LA – city. HAHA, riktigt fräckt ;).

Det blev en sväng in på city gross & handla hårfärg har all black hårfärg nu (du ser här bredvid en halvdålig cambild på håret hehehe =D). ---->

Sen blev det att gå på gina, jag hitta ett par öronhängen, SKITSNYGGA =D. Så tänkte ta hål i öronen idag (igen!!) haha… Blir säkert jättebra (:

Sen blev att äta kinamat, gott som sören :D var mätt så jag vet inte vad i flera timmar efter hehe =)…

Efter det gick jag & Felle i regnet hem till henne & snackade med henne om allt & inget, precis som vi brukar göra… MYSIGT VÄRRE var det (:

När vi väl kom hem till henne så blev det att färga mitt hår, tyckte det blev awesome faktiskt, all black it is! :D

Sen blev det kväll & då gick jag till tåget, låg i sängen vid halv tolv och somnade på direkten haha! Skönt som fan vare.

Var dock inte lika skönt när pappa bankade på dörren klockan HALV NIO!! ÅHH så trött jag var!

Aja nu har jag vaknat till lite musik på MTV så nu är det dags att äta frulle & sen blir det att hitta på något (: vad vet jag inte ännu haha (a)

Ville bara upplysa er om att jag har världens bästa vän, hon heter Felicia & hon är underbar som få! Jag älskar dig gumman, tack för att du alltid ställer upp för mig ! DU ÄR BÄST HELT ENKELT ! <3    

Puss på rumpan nu ska jag fixa mig och lite så (:

 

Kommentarer!
Postat av: felicia

loveu<3

Kommenterat - 2011-02-04 / 06:36:56  | URL - http://ahlgrenfelicia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: