!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Nattäventyr & om dagen hittills :)

2011-02-24 / 15:09:08
Imorse var jag och Felle hemma vid halv sex imorse, jag somnade vid halv sju ungefär! Sen sov jag till klockan två & har solat och nu ska jag ta och äta lite frulle (:
Felle är iväg på äventyr och skulle fixa till konserten så jag har hennes hus för mig själv just nu, riktigt skönt faktiskt haha :).
Blir toast & oboy till frulle :)... Idag blir det nog sova för Felles del & sen iväg ikväll/natt igen som vanligt haha.

Mycket skoj har vi tillsammans =D.
Två veckor kvar tills en massa äventyr händer hehe :). & vad det är, det får ni se då =D.
Nananana come on ! =D
Jag är på ett sjukt danshumör idag så får väl se om det blir lite dans idag haha (Y)

Puss på rumpan nu drar jag (:
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: