!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Läskigt!

2011-02-25 / 03:59:21
Läste bara lite om mitt stjärntecken, många säger att de inte tror på det och så vidare.. Men, jag tror verkligen på det från & med nu. För kolla själv nedan! :

Den energiska Skytten är utåtriktad till sin läggning och har behov av att leva ett liv med mycket frihet och rymd. Skytten trivs bäst utan begränsningar, på resande fot eller ute i det fria.  - Jag är otroligt utåtriktad, älskar att resa & byta miljö :).

Det finns gott om spontanitet och kämparglöd i detta ivriga eldtecken. - Jag ger aldrig upp trots all skit jag varit med om :).

Skytten är orädd och frimodig, alltid ärlig och rättfram.- Jag ger mig inte i första taget & är bitsk hehe!

Den som verkar ta det mesta med en klackspark. Ibland kan dock Skytten av ren obetänksamhet vara en aning klumpig och taktlös. - Klumpig är bara förnamnet på mig ibland hehe...



Denna frimodiga natur pratar gärna och mycket. - Sant så sant haha !

Skytten är den som vill vidga sina vyer, strävar efter omväxling och social stimulans. En stor kunskapstörst och nyfikenhet på livet hör till bilden - Nyfiken i en strut är jag verkligen & jag är otroligt social av mig!

Skytten tycker mycket om att läsa, liksom att resa och uppleva främmande kulturer och synsätt. Skytten stimuleras av spänning och äventyr i tillvaron och har ofta högt flygande planer, men blir ibland överoptimistisk. Skytten vill ju så gärna att möjligheterna ska vara obegränsade. En det-fixar-sig-attityd är karaktäristiskt för detta entusiasternas tecken. - Stämmer in på pricken på mig! :D.

En ärlig och pålitlig läggning hör tecknet till, liksom en stark känsla för rättvisa. Skytten är varmhjärtad, humoristisk, generös och gästfri. - Jag är otroligt generös, säger mina vänner iallafall hehe..



Men välviljan och svårigheterna med att säga nej, resulterar i att denna godtrogna natur ibland blir utnyttjad eller rusar iväg och åtar sig för mycket. - Hmm...

Skytten har med sin entusiasm god förmåga att inspirera andra till att se de positiva sidorna i tillvaron och strävar ständigt efter att höja bildningsnivån både hos sig själv och sin omvärld. Ett intresse för språk, pedagogik, samhälls- och livsåskådningsfrågor hör i regel till bilden. - älskar språk!

Ett fritt och omväxlande yrke, där Skytten får möjlighet att dela med sig av sin kunskap brukar locka. Vi återfinner många lärare, präster och reseledare i detta utåtriktade tecken. - Jag har alltid drömt om att bli reseledare!
SJUKT LÄSKIGT SOM DET STÄMMER!!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: