!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Helt jävla underbar dag! :D

2011-02-27 / 00:53:27
Har inte sovit något inatt, har varit igång sen åtta imorse.. Har haft sjukt kul hela dagen haha ! Börjar dock bli lite småtrött nu haha. Dags att krypa under täcket? Svar ja. Haha :D.

& vad har jag hittat på hela dagen då? Det kanske ni vill veta?

Jo det är såhär att jag har hjälpt min underbara bästavän Felicia Ahlgren med hennes välgörenhetskonsert! Jag har stått i entré/garderoben och lite så :). Kom sjukt mycket folk, glad för henne skull ! & är så sjukt stolt över henne att du faktiskt klarade av detta & hela kvällen & allt. UNDERBART HJÄRTAT! Så himla stolt över dig, du stod på scenen framför en massa människor & allt. Du är grym! Du klarar allt bara du ger dig fan på det. Stor eloge till dig!

Det var massa som hände på konserten idag, hade stånd med olika lotter. Det var en äldre dam som köpte alla lotterna på ett lotteri haha, sen blev hon helt överlycklig över att hon hade vunnit en massa! Haha, så himla underbara människor det finns asså! :D.


Sen var där ju en massa artister också. Som exempel var där...

Double & Metz, deras låtar var ju helt jävla awesome! Aa dom var helt sjukt grymma. Men särskilt den här låten! (Se länken :)) http://www.youtube.com/watch?v=rFMoJpkN1hk Helt sjuka rappare, sjukt längesen jag såg någon som var så bra! Att de var skånskar & sjukt roliga var bara ett stort plus! Ser framemot att höra mer av er! :).

Josefin Borgman, döm inte dig själv så himla hårt! Du är duktig. :) Ser framemot att höra dig en annan gång när du kanske till och med själv är nöjd med vad du själv presterar! Jag tyckte iallafall du var duktig :D.

De tre tjejerna som körde firework, haha... Inte riktigt förberedd låt, men ni var ändå bra efter omständigheterna. Snacka om att den tjejen med lugg (som jag tyvärr inte kan namnet på) kunde sjunga! :)
Dock blev det lite skrik också emellanåt, men bra med inlevelse! :D.

Saxophonium eller vad dom hette, hon som hade vitt i ansiktet och såg ut som en vampyr? Jag klarade inte av henne riktigt, jag satt och asgarvade och Felicia skrattade så mycket så hon skakade. Men men :) HAHA. Säkert någon som tyckte dom var bra!

The Tipsy Sliders, helt jävla grymma! Nick, Freja, Joel och ni andra. SJUKT BRA VAR NI! Hoppas verkligen vi ses nästa år !! :). Finns inte ord för hur bra ni var asså. Helt jävla otroligt! Fick gåshud flera gånger så himla bra ni var!

De som typ såg ut som justin bieber eller hur det stavas haha? & bodde i Landskrona! HELT JÄVLA SJUKT BRA! Bara fjorton år och redan så pass bra, imponerande som fan!

Neh jag är verkligen imponerad, ett så pass varierat artistutbud & helt jävla grymma helt enkelt! OFATTBART!! Jag hoppas verkligen det blir en till konsert en annan gång! För detta var grymt som fan!

Nu är jag sjukt trött efter denna dag så jag ska ta & sova! :)<3

PUSS & GODNATT :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: