!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Hate sundays, always has, always gonna !

2011-02-06 / 20:43:13
Fyfan vad jag hatar söndagar, så jävla sega :(... Så blir man deppig för det är måndag dagen efter också, och slut på helgen. BULL! & ännu mer bull ifall man är bakis också höhö.  Neh nu ska jag inte klaga mer !
Nu blir det att se time out & sen Beck filmen, det är ju tradition varje söndag att se Beck, UNDERBART ! Den kan man fan inte bryta hehe :)
Fan vad du är trögfattad, blir så irriterad ! Du är smex. Du är allt. Är det så svårt & förstå att .... Ja exakt !



Svarthårig, lugg & singel ! Mycket förändringar, & JAG GILLAR DET :D HEHEHE !

Ge mig tisdag, LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAR !


Bakad potatis till mat idag, sjukt gott ! Mätt är man hehehe, nu ska jag ta popcorn & bli fet :D MUMS !

<---- This is me, like it or leave :)


Puss på rumpan, nu måste jag gå till tv:n igen hihi (:



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: