!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Fundersam.

2011-02-15 / 11:28:00
Varför vill man förstöra någon annans dag helt totalt? & särskilt alla hjärtans dag också? Fan asså. Du kunde verkligen inte ha valt sämre tajming med att höra av dig. Asså ärligt talat, vad vill du? Orkar inte lägga tid & energi på någon idiot som dig.


Har nyss vaknat, blev en sovmorgon idag, kom hem sent igår så det är acceptabelt :). Nu blir det att kolla mejlen och sen äta lite och fixa till dig :). Så man kan se ut som en människa idag också höhö! :).


Men iaf, igår var det alla hjärtans dag! & jag tyckte jag hade en underbar dag med min fru! :*. Jag kom till henne vid 3-tiden & åkte vid 9 tiden. 5 intensiva och mysa timmar ;*. Vi åt världens godaste wook med fläskfilé i, muuums säger jag bara! Sjukt gott =D. Sen såg vi love and other drugs filmen, den var grymt bra faktiskt! :). Rekommenderar den starkt! & hade lite spa med ansiktsmask, myyysigt faktiskt :). Tackar för denna underbara dag min prinsessa & bästavän Felicia Ahlgren! Jag älskar dig över allt annat! <3<3


Sen när jag var hemma vid typ.. 11 tiden så blev det att sätta sig och chatta lite på datorn. Och där hade jag fått ett intressant pm, jag undrar varför? Jag undrar varför just nu? Gaaah blir galen på detta. Varför var du tvungen att göra såhär emot mig? Jag hade nyss börjat må sådär prima ballerina som jag alltid gör, innan du kom och tog sönder mig. Fan asså. Detta stör mig, irriterar mig till max. Jag blir galen.. Fan säger jag bara !



Aja nu blir det äventyr (:



Puss på rumpan ;*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: