!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Fredag idag, vad händish yo? :D

2011-02-18 / 10:45:35
Jo idag blir det mega mycket äventyr faktiskt (:


Jag ska strax äta frulle, duscha & fixa mig! Sen blir det väl att packa och lite så (:
<---- För jag ska ju vara i tio dagar hos min babe liksom =D.
UNDERART KAN MAN KALLA DET! =D


Idag blir det myskväll med min fina fruu & prinsessa hihi (: MEGAMYSIGT! Godis, film, mycket snack & lite cola, kan det bli bättre en mysig fredag kväll? Nej jag tror faktiskt inte det! För Felle är det bästa jag vet ;*






Imorgon blir det lokalfest & lite sånt najs (:



Klockan 15.13 tar jag bussen så har ju "lite" tid på mig hehehehe!


Puss på rumpan nu ska jag äta mauuuud hihihi  (:
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: