!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Dagen i övrigt :).

2011-02-09 / 11:42:11
Orkade verkligen inte blogga igår ordentligt var helt slut, men nu idag kör jag igång hehe :). Hade en toppen dag igår, dock somnade jag redan klockan åtta igår haha, helt sick :O. Men men dom 14 timmarnas sömn inatt gjorde mig gott! För idag är jag taggad som få hehe :).
Ska snart äta lite brunch ! & sen blir det väl lite äventyr, får se vad jag hittar på (:
Jag har kollat runt & jag vill resa iväg i tre månader... Tror faktiskt det blir så ;O

Bye bye Sweden, typ.. ;O

Hade varit skönt tror jag allt (:

Jag älskar min Felicia Ahlgren hihi (: hon är bäst ! På måndag på alla hjärtans dag blir det en romantisk dag med henne hihi :). Meganajs! Tur jag har dig älskling, för du är helt enkelt bäst <3.
Måste kolla posten idag, se om jag har fått något intressant brev hihi ;*, kan ju alltid hoppas på det !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: