!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Äventyr i skogen ?!

2011-02-21 / 13:41:58
HAHA hamnade ute i skogen igår igen, helt sjukt... Jag & Felle var helt döda hela dagen igår för vi hade sovit knappt fyra timmar under nattens gång... Så vi sov lite då och då igår hehe.
Sen vid elvatiden igårkväll vaknade vi till & fixade oss och sånt & drog till skogen haha!

Mycket trevligt faktiskt =D.
Såg en jävla massa filmer, fan vad jag hatar filmen Hide and seek, sån psykfilm... Jag blev sjukt rädd. Tryckte sönder Felles knä typ hela tiden hahaha. & sen sourroundljud också, fyfan så rädd jag var. Skrek hela tiden hahaha. Fyfan! Se den om ni vill bli rädda :D
Idag är det massa som ska hinnas med...
Vaknar väl till inatt igen så blir det lite äventyr =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: