!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Attans bananer!

2011-02-01 / 23:48:33

”äntligen” har jag lyckats vända dygnet, jag är ”redan” trött & klockan är ”bara” 23.16 (:

Nu ska jag faktiskt ta & mysa ner mig i min säng hihihi, MYSPYS! Faaaaaaaaaast smexiga kexet kunde ju faktiskt varit här, hade varit awesome!

Aja, får mysa med min filt, MYSIGT VÄRRE VETTU! Grrr!

Imorgon får jag äntligen träffa min älskade prinsessa som jag nu förövrigt också är gift med, kommer bli fett nice (:

Tar bussen redan vid 13 imorgon så blir att dra upp ”hyfsat” tidigt ändå (: , aja vad gör man inte för dom man älskar :D

Får se vart jag hamnar under kvällen om jag drar hem eller vad jag gör, hade dock varit najs att hamna på ett ställe som jag verkligen vill höhöhö! Meeen får se hur det går med det (:

Innersta tankarna ska man hålla för sig själv, men jag kan helt enkelt inte vara tyst (a)

Sorryyyyyyyyyyyy hehehe (:

Ska lämna in lite papper imorgon, får hoppa på det bästa ! Bland annat min överklagan, gaaaah lite nervös är jag allt (:

Aja jag klarar det :D

Nu ska jag lyssna på lite musik & sen blir det att sova, jag kan om jag vill. Måste bara intala mig det.



Puss på rumpan ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: