!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

ÅH VAD JAG BLEV SUGEN NU !!!

2011-02-22 / 14:46:14
Hittade en resa för endast 3999 kronor tur & retur till thailand... Så åker man imorgon, fyfan vad jag blev taggad hehe... Aja, snart dags för en semester känner jag :D.
Felle ligger & sover så jag tänkte dra mig in i duschen nu & sen blir det att fixa sig & lite så (:
Idag blir det äventyr i skogen som har blivit min & Felles kvällrutin haha!
Dags för hiss & diss, kolla nedan :D




Utomlandsresor där det är billigt ! :D



Snön som håller på att förfölja Sveriges väder hela tiden :(


Kan ta veckan babe när jag ändå är igång! :).



Det blir faktiskt min  kära fru igen.. För har faktisk tinte hittat någon annan intresant kille ;O & min fru är liksom bäst hihi :D




& vi tar veckans smex när vi ändå är igång ! :D



blir så mycket som... :D



Bara för att han är bäst & snällast i världen :D. Tack för att du alltid finns där och stöttar mig (:

Puuuuuuusssss nu ska jag duscha :D


Kommentarer!
Postat av: felicia

aww snutte! loveu !<3

Kommenterat - 2011-02-22 / 15:35:48  | URL - http://ahlgrenfelicia.blogg.se/
Postat av: Bajs på dig!

Jag ska vara veckans smex + babe -.- och du skulle hissat mej :( vad fan!!!!!! :@

Kommenterat - 2011-02-24 / 00:51:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: