!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Yesterday, wünderbaaaaaaaaaar !

2011-04-24 / 13:34:14

Hade en underbar gårdag med Fredde, Jocke, Kim, Labbe & Martini, hade påskmiddag hemma hos mig typ... Fett nice ! Blev dock aldrig kubb, måste köra det snart asså ! Så himla roligt när man väl spelar det asså ! :D

Ska ut och sola igen efter att jag har skrivit detta, måste bli brun liksom ! Det känns som sommar ute helt ärligt, helt jävla underbart!

& jag vill bara tacka för igår än en gång, mycket trevligt! Martini, mycket trevligt att få ha dig hos mig ändå tills idag, det får vi göra om snäckan! :). Du är så underbar <3.

Kul som fan att Kim kom och hälsa på också, du passade sjukt bra i page och mörkt hår ska du veta. Du är en riktig snygging asså ! :D. Helt klart.

Grabbar, ni är helt underbara. Finns inte ord för hur bra jag trivs i ert sällskap. Jag kan vara mig själv och bara ha så otroligt roligt. Ni är kungar!

 Var fan kan jag köpa denna klänningen, fett snygg ;o hmmm måste leta ! :D

Jag mår så himla bra asså, helt otroligt!

Strax tisdag, anställningsintervju, får väl se hur det går (:

Ut & gå en långrunda med Fendi sen ikväll? Aa tror vi kör på det :D

Neh nu ska jag ut i solen igen!

Pusspuss ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: