!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Torsdag, vad händish yo?

2011-04-28 / 15:30:42

Igår fick jag besök vid elva-tiden, det var två galningar! Den ena är fan inte galnare än den andra haha. Men tycker om er ändå!

Dom krängde som judar grät på andra världskriget haha! Helt sinnessjukt :D

Aja, trivs i ert sällskap grabbar ;*

Såg Sex Drive igår, den filmen är fan suverän asså! Miss Tasty är fan inte och leka med ! =D.

Så himla blåsigt ute idag så jag tog en ordentlig sovmorgon idag, istället för att sola då alltså :). Får väl smeka in oljan på magen imorgon istället och bli bruuuuuuuuuuuun hihihi! =D. 

Efter att jag hade väckt galningarna vid halv sju imorse så gick jag och la mig & sov, blev en lång sovmorgon idag eftersom jag knappt hade sovit tre timmar inatt. Aja, vill man tramsa så vill man! :D

Vad händer idag kanske ni undrar? & ärligt talat så undrar jag det också hehe. Men det blir nog att dra ner i stan sen och handla lite maud & kanske till och med lite kläder? Får se vad jag orkar med (:

Sen tänkte jag utnämna veckans sjukaste person! & det blir så mycket som... :



Emil Labbe Andersson

i egen hög person!

Denna killen är fan inte att leka med asså! Man har inte tråkigt en enda sekund i hans sällskap för han är helt klart den mest galna personen jag någonsin träffat. Från att sitta helt tyst så kan han få ett helt rum att skratta med sina sjuka kommentarer och skämt. Aja, du är nice som fan. Ville nog bara mest säga det :). Tycker du ska ta en dyktur snart ;*. Orden som beskriver dig bäst är nog: rolig, snäll som fan, galen & gullig! Han är även modell som Kalles Kaviar Killen ni vet, riktigt nice ändå (: . Dock så saknas håret just nu så han får ta en liten paus ur karriären nu, men men! Tror dina fans kommer sakna dig, men men.

Aja, nu ska jag göra Oh Yeah Wake Up Yeah på mina galna gäster & se vad jag får för reaktioner på det!

Pusspuss, hörs kanske ikväll ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: