!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Toppenhumör, yesyes! :)

2011-04-25 / 09:58:31

Damn so sexy bitch...

Vaknade vid nio-tiden och är nu uppe, väntar på att trappan ska bli varm så jag kan sätta mig där och sola hehe, finemang! Ska bli neger idag. Det är 10 - 15 som gäller idag helt klart. Ska bli NEGER ! :D


Jag vill hitta på något skoj på Valborg, jag ska bara komma på vad haha! Isabel kommer och hälsar på så får se vad för äventyr vi hittar på hehe! ;D

Snyggingen kommer nog förbi idag, gillas! Att se ögongodis i sitt egna hem är ändå suveränt hehe!

Imorgon är det dags för anställningsintervju, får hoppas på det bästa hehe (:

En sann vän är den som kommer in när hela världen har gått ut !

En äkta vän står aldrig i vägen för dig. Om du inte råkar vara påväg neråt!

Funderar på att dra ner i stan och handla lite idag, får se om jag orkar hehe! Solen lockar lite mer än Willys idag faktiskt. Får se hur jag gör helt enkelt (:




Puss så länge, hörs antagligen ikväll (:

Kommentarer!
Postat av: isabel

mahaha, kommer bli fett lätt bäääst brushan ! haha :D & lycka till på anställningsintervjun! :*

Kommenterat - 2011-04-25 / 10:04:43  | URL - http://dumlebom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: