!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Summerfeelings! :D

2011-04-25 / 15:39:35

Nu är klockan halv fyra, har solat hela dagen... Dags att fixa till sig kanske? Gått i hotpants och bikiniöverdel hela dagen haha. Rätt soft ändå! :D. Har nog ändå fått lite färg.. Tror jag iaf hehe :D.




Dessa bilder får sammanfatta hur min dag/kväll kommer se ut (:


Snackat med massor utav mina underbara vänner idag, så på uppdateringsfronten angående vad som händer i mina vänners liv känner jag att jag är rättså insatt på iallafall hehe. & tur det! :D

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig också, vafan ska man ha så mycket kläder för haha. . .

Aja, blir något nice! Ett par tajta jeans, dra upp dom lite och visa benen? Aa så blir det nog (: Sen min Ed Hardy t-shirt till det. Finemang säger jag bara!

Har tankat hem lite filmer så blir nog bara myskväll idag hehe (:

& sen tänka igenom frågorna tills imorgon också, lite nervös är jag ju allt (:

Pusspuss ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: