!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Skönt? Japp!

2011-04-24 / 20:09:07

En mysig & seg söndag, precis så det ska va haha ! :). Underbart! Sett på paranormal acivity 2, dock tyckte jag inte alls att den var lika bra som ettan som jag blev skitskraj av när jag såg den på bion hehe. Denna var mer fjantig tyckte jag, man såg typ att det var datagjort och sånt!

Men men.

Jag & Fendi har solat hela dagen, har redan fått lite färg! Nice som fan, tänker steka imorgon också. Neger ska jag bli. Älskar att vara brun, det finaste som finns. Solblekt hår, sommarbruna ben... Gaaaah, så snyggt är det!

Längtar ihjäl mig till sommaren vafan!

Blir att kolla på Big Mamas House 3 idag och lite sånt myspys!

Så skönt det är, känns som om jag & pappa har hittat tillbaks till varandra igen. Älskar det, har saknat att prata med min pappa om allt, som jag alltid har gjort innan liksom... Han är mitt allt! Den som förstår mig hur konstig och dum jag än är emot honom. Jag älskar dig över allt annat pappa, jag hoppas du vet det ! <3

Saknar dig när du inte är i min närhet, I think I've started to fall for you...

Helt död i huvudet, men kan ändå inte sova så blir nog bara en lugn kväll och hoppas på att man kan somna någorlunda tidigt så man kan upp tidigt imorgon och steka i solen hihi :).

Nu kommer lite bilder för att visa hur jag ser ut nuförtiden, känner att jag inte har uppdaterat bloggen med bilder riktigt... & sen vad jag hittar på för bus också hihi! Så aa, puss sålänge & njut av bilderna nedan :D.






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: