!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Sa det klick eller sa det klick?

2011-04-25 / 10:06:10
Tänkte på det precis, det är ändå knas att det kan vara så... Att man klickar verkligen DIREKT med någon...

Jag började snacka med en helt suverän brud igår och jag bara känner.. Hon är precis lika sjuk, rolig, galen, snäll, söt som jag haha! Längtar till fredag snäckan ;*

& sen har vi ju det här med killen jag har känt i en månad, jag skojar inte. Bara jag såg han och sa hej så sa det KLICK. Helt sinnessjukt!

Men men, I like it ;D

Det är nog det skönaste ändå, en som man riktigt klickar med behöver man inte göra sig till för utan man kan bara vara sig själv, helt underbart! :D.

Men nu ska jag äta frulle & sen ut i solen! Pusspuss :D

Så jag hissar... Att klicka så otroligt bra med någon !

&

Jag dissar.. Tysta personer hehehe (a)
Kommentarer!
Postat av: isabel

men preciiis ! :O galet ändå, att de gick så snabbt för oss att klicka :D men du är grym ! och det ska helgen också bli :] <3

Kommenterat - 2011-04-25 / 10:10:57  | URL - http://dumlebom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: