!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om Nadine ;*

2011-04-29 / 21:33:48

Nadine Johansson, har ett ganska ovanligt förnamn. Men det kompenseras med att hon är en ovanligt bra person också ;*. Handen på hjärtat så har jag aldrig någonsin tvivlat på den här människan.



Hon har stöttat mig igenom en massa grejer, även om vi inte träffas alls lika ofta som förr så känner jag fortfarande att du&jag är fortfarande "du&jag" om du förstår hur jag menar! Vi har alltid lika skoj när vi träffas hihi ;*



Hon är en megasöt singeltjej, ta för er killar :D



Saknar dig snäckan, vi har så många roliga minnen tillsammans! Tycker vi får ta tag i detta nu älskling.

Jag älskar dig hjärtat <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: