!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om min kära Anna Banana ;*

2011-04-29 / 18:01:00

Nu ska jag ta  och berätta för er om en helt underbar prinsessa vid namn Anna Andersson Nyman, hon är inte bara snäll och söt som socker. Hon är faktiskt även min prinsessa. Jag älskar dig hjärtis, du är så bra hihi!

Du har stöttat mig så otroligt mycket! Med allt med Filip, allt med pappa & hjälpt mig att bli glad igen, du är en helt underbar vän. En som man alltid kan räkna med & som alltid alltid alltid har tid att lyssna på mig när jag gnäller och gråter och allt jag håller på med haha.

Du är så himla söt, you have lips like sugar baby. Du är så smexig ;*

Liksom bedöm själva?! Lägger ut några bilder nedan... Jag lovar ni kommer säga "damn she's hot ;)"




Så många skratt vi har haft tillsammans, angående allt & inget! Du är verkligen en så himla härlig person, en man kan klicka med ordentligt och bara skratta sönder med.

När vi hade krig om glass till exempel hahahaha, som jag skratta då !

Du är så himla bäst hjärtat! <3

Jag hoppas du nu märker att jag uppskattar dig till 110%

Gillar dock inte att vi inte pratar lika ofta som vi gjorde innan, men det får vi ändra på helt klart hjärtat mitt!

För det är med dig jag kan öppna mig och bara säga rakt ut vad jag tänker, känner, tycker! För du förstår mig alltid så bra! & sen ger du alltid mig kick ass råd också, typ vad jag ska göra, säga och så vidare.
Så tack för det !

 Sexig som fan är yes !

Du är min prinsessa, hade velat ge dig hela världen så fin du är !

Hur trött du än är eller hur mycket du än har att göra så finns du alltid där för mig, när jag skrev till dig klockan ett på natten och du var jättetrött så pratade du ändå med mig, bara för jag behövde det och var ledsen.

Du är verkligen den mest osjälviska människan jag någonsin stött på, du är underbar hjärtat mitt!

Jag älskar dig min fina prinsessa, pusspuss <3

Kommentarer!
Postat av: anna

du är så sjukt söt & underbar! puss på dig hjärtegullet :* love you <3<3

Kommenterat - 2011-04-29 / 20:02:13  | URL - http://lilllis.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: