!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om Martini ;*

2011-04-29 / 23:04:28

Martina Elmannen Ellman :D, hon är en finemang pingla som jag värdesätter mycket högt i mitt liv. Det gör ont när jag har varit ifrån henne för länge faktiskt! Som just nu, när jag tänker på dig får jag lite ångest inombords. Saknar min kära Martini liksom. Min alldeles egna personliga dryck hehehe.



Du är så söt när du sitter där i Jockes knä och bara ler, älskar att se dig lycklig. Wünderbart :D

Tur vi ses imorgon, need to talk with you babe ;*

Jag finns alltid här för dig, i alla lägen, när som helst på dygnet!

Cause I love you, very very much! <3

Kommentarer!
Postat av: Martini

Aw, du är underbar och jag saknar dig jättemycket.

Har sjukt kul med dig, för vi är sjukt j*vla galna, finns så många ord för dig men en annan dag ska jag berätta dem för dig. I love you <3

Kommenterat - 2011-04-29 / 23:12:48  | URL - http://www.lifebymartina.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: