!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om Isabel ;*

2011-04-29 / 22:23:49

Isabel Jodry, hon har ett ovanligt namn men jag kan säga dig det att hon kompenserar detta med att vara utomordentligt bra! Hon är helt enkelt bäst. Du är den första jag skriver till på morgonen och den sista jag snackar med innan jag somnar, du är min ögonsten baby ;*

Känns som om jag har känt dig i flera år, du och jag är så lika på så många sätt ;o
Längtar ihjäl mig tills nästa helg för då jävlar ska jag äntligen få träffa dig ;*

Om ni letar efter en perfekt tjej? Så kan ni ta Isabel i handen och hålla om henne för alltid, för hon är verkligen perfekt! På alla sätt.

Ni vet fem fel spelet? Jag  hittar inte ett enda på henne! Jag lovar. Hon är verkligen perfekt :D

Modell är hon också, helt perfekt är min babe! :D

Damn, she's hot! So hot! :D

Kolla själv nedan så ska ni se ;*



Perfektion = Isabel!




Detta är det absolut närmaste man kan komma till skönhetsdrottning, du är så himla vacker älskling.

Goooooooooooosh, om jag hade varit kille hade jag haft dig som flickvän direkt hehehe (a)

Du är min babe, den som alltid finns där för mig. Jag älskar dig <3

Kommentarer!
Postat av: isabel

hey babe? du är underbar, bara så du vet !

och jag älskar dig, bamse kram till dig :D <3

Kommenterat - 2011-04-29 / 22:34:28  | URL - http://dumlebom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: