!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om Emma ;*

2011-04-29 / 17:19:13

Nu ska jag ta och berätta vad jag tycker om min modell Emma Sörstadius, hon är sjukt jävla söööööööööööööt ! Hon är min personliga modell hihi.

Det finns inte tillräckligt med ord för att berätta hur bra vi har klickat, för jag kan sitta och gapskratta när vi bara snackar i facebook chatten eller på msn.

För du och jag tänker ibland exakt samma saker & jag bara börjar gapskratta. Typ som det med kläderna, bägge tänkte ljus jeansshorts & att det skulle få dig att se ut som en damn hot girl ! Ja inte för att du inte gör det i vilket fall som helst, men ändå =D.

Vet egentligen inte riktigt hur det gick till när vi började snacka... Men på något sätt gick det till iallafall, aja strunt samma! Jag är glad för att det hände iallafall, för du är så himla bra!

Du är expert på att ge mig råd och göra mig glad när jag som mest behöver det.

Du är helt enkelt en suverän brud!

Nu ska ni få se lite söta bilder på henne hihi, & jag lovar. Ni kommer tappa hakan så snygg hon är! :D



Jag personligen vill ha hennes hår också, ifall ni undra då asså... Hehe!

Du är så himlans snäll, men det är bara så.. Att när du väl blir sur, då gäller det att gömma sig haha!

I like you, just the way you are.

Jag vill bara tacka dig för att du har stöttat mig så himla mycket som du har gjort, du till och med döpte mig liksom?! Det är fan inte varje människa som får göra det... & verkligen inte komma på mitt namn iheller!

Så som sagt, du är kungligt bra hjärtat!

<3

Kommentarer!
Postat av: Emma

Du är underbar!

tack för detta fina inlägget hjärtat!

du är helt enkelt bäst <3

Kommenterat - 2011-04-29 / 17:24:12  | URL - http://igoleft.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: