!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om Corre ;*

2011-04-29 / 16:56:19

Nu ska jag ta och berätta om en helt underbart gullig person, hon är den som jag alltid kan lita på och snacka med om allt och inget. Du är verkligen en äkta vän som jag kan lita på till 110% !

Hon är en tjej som inte är att leka med, eller jo mycket att leka med egentligen. Beror på hur man ser det ;). Hon är söt som socker & för jävla härlig att umgås med. Jag älskar henne över allt annat. Vi har varit vänner från och till i flera år nu, du betyder otroligt mycket för mig hjärtat, det vill jag att du ska veta! För du är den äkta vännen som stannar kvar när alla andra går. Du är helt jävla underbar älskling.




Ärligt talat så betyder du så otroligt mycket för mig, jag kommer alltid finnas för dig och stötta dig hjärtat. Du är min babe! Våran tradition att alltid ha sjuka fotostunder när vi umgås eller att vi alltid lagar pannkakor när vi träffas. Eller när du skulle ha ketchup på maten och råkade spruta på hela väggen, som var vit. HAHAHA! Eller som när jag och Hampus alltid kom till ditt fönster när du egentligen skulle sova och den gången när jag klättrade in genom ditt fönster hahahaha! & när jag kom och lånade joggingbrallor av dig när jag frös... Vi har så sjuka minnen tillsammans hjärtat. & fler ska dom bli! Nedan får ni se några bilder på Cornelia Andersson Osberg, en riktig sugerpie! :D.



Ta för er killar, hon är singel :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: