!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Om Ammie ;*

2011-04-29 / 17:44:57

Neeeext... Nu är det dags att berätta vad jag tycker om min underbara vän Ammie Elfving ;*

Till att börja med så kan jag berätta att hon är otroligt söt hihi, ni kan redan få se en söt liten bild på henne som jag faktiskt gillar skarpt dessutom! ;D



& det bästa med Ammie är det att hon är inte bara söt, hon är så otroligt mycket mer!

Snäll, schysst, rolig, omtänksam, gullig, min älskare... Ja det finns otroligt många ord för att beskriva Ammie hjärtat. Hon är helt enkelt underbar!

Du stöttade mig igenom allt med Jonte och sånt, du är helt klart en vän som är guldvärd!

Du har ett hjärta av guld hjärtat mitt. <3

 Snygg är hon också jao! ;*

& sen killar, jag kan göra er glada!

Hon är S-I-N-G-E-L ! Ja, ni läste rätt, hon är singel :D

Fast hon är rätt kräsen med killar, så ni måste verkligen ha tungan rätt i mun när ni tar kontakt med henne hehe!

Jag hoppas du förstår hjärtat, att jag uppskattar dig otroligt mycket som vän!

Puss på dig min kära älskare !

<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: