!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Lost in stereo! :)

2011-04-26 / 11:51:15

Klockan är snart tolv, dags & dra ut i solen och steka! Smörja in sig med olja & bli neger! Fråga Isa, det funkade på riktigt (:

It's out of control how beutiful you are, lyssnar sönder "Lost in stereo" med All Time Low, fett bra (:

Ner i stan vid två, måste handla mat och lite sånt skojsigt ;*. Tror det blir att shoppa lite också, ett par nya skor hade suttit fint! :D

Sovit sjukt gott inatt faktiskt, alltid mysigt med ett värmande element bredvid sig när man ska sova ;*

Neh nu måste jag städa lite snabbt, så det kan se fint ut här för just nu ser det ut som kaoset har hamnat i mitt hus haha..



Funderar på att förlänga naglarna idag? Får se hur jag gör (:

& sen måste jag köpa ett par snygga shorts i stan idag också, det är ett MÅSTE!

I like the way you shake your hips ! - I like the way. Braaaaou låt! :D

Kim, du är så underbar, ringer och väcker mig och sånt, PUSS PÅ DIG <3

Aja, kanske hörs ikväll!

Pusspuss ;*

Kommentarer!
Postat av: Kim

åh baby, måste ju väcka dig, tråkigt att vara vaken själv:( puss

Kommenterat - 2011-04-26 / 19:05:45  | URL - http://jasminssyster.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: