!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Hehehehe, trams?!

2011-04-26 / 19:02:57

Tänkte utse veckans smex, & denna är verkligen utomordentligt sann, för du är så sjuuuuuuuuuuukt porrig hehehehe :D

& denna veckan blir det så mycket som...



Kärt barn har många namn ett av många är iallafall: Pommesmannen (som du är känd för av mig för det mesta haha), Mr Casanova, Snygging, Fredde & lite så. Säger bara Fredrik när jag är sur på dig haha & det är inte särskilt ofta :D. Du är iallafall veckans smex & det innebär att du är snyyyyygg & lite så ! :D.

Du är underbar grabb som får mig glad när jag som mest behöver det, man kan verkligen aldrig ha tråkigt i ditt sällskap. Du är finemang ! <3

& du vet du vad? :D

Jag älskar att tramsa med dig :$

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: