!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Glad Påsk :)

2011-04-23 / 11:21:31
Idag är det påskafton och jag & Martini har typ nyss vaknat till "helt" :). Några galningar ringde och väckte oss inatt så vi förtjänade att sova länge idag hehe :).

Ska strax ta bussen ner till city och införskaffa lite grejer som behövs till idag! & kolla in Kasken för lite crazy things hehe ;).

Sen blir det att möta Kim och sen hem och fixa sig och laga mat hehe :). Blir FINEMANG! :D.

Dessa härliga människorna ska komma hem till mig idag på påskmiddag hehe :D!:

Kim, en härlig brud med många dolda talanger! :D

Lindholm, en kille man aldrig vet vad han ska hitta på härnäst! :D

- Min Martini, hon är bäst helt enkelt! :D

- & en båt...

- & en wakeboard... Neh! Detta är en kiile som är en blandning av blades, båtar & wakeboard. Han är härlig som fan, grym att hänga med :D.

- Pommesmannen, han är kung på allt och lite till. Gillar han skarpt! :D

- Påskäggsletning ska vi också ha !

Glad påsk på er alla, jag ska ha roligt så det hoppas jag att ni också kommer ha :).

Jag älskar mina vänner, ni är bäst!

Pusspuss, nu ska jag äta frulle med Martini hihi :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: