!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

(:

2011-04-28 / 21:32:49

Dagen blev finemang hihi :)

Veronica Nielsen aka GalenPannan är här och hälsar på (:

Hon är en härlig brud med många galna idéer, jag tycker du är finemang snäckan! :D. Ända sen första gången vi börja snacka hemma hos Tony så har jag tyckt vi har så himla skoj tillsammans. Vi får börja umgås oftare tycker jag allt ;*. Hon är jävligt söt också, kolla bilden nedan. Grr ! Ta för er killar, hon är singel :D.




Sen har jag ju en annan pingla på besök också, hon är en riktig sötnos faktiskt! En eld som inte är & leka med hihi. Sabina Magnusson heter hon om ni vill veta. Snäll, söt & läcker. Jotack det räcker! Bara träffat dig två gånger men du verkar vara en suverän brutta hehe. Kolla bilden nedanför, så lär ni upptäcka hur läcker hon är ! :D. Daaamn so hot säger jag bara ;*



Snart ska vi se klassikern Fjorton Suger & sen blire trams hihihi.

Det är så himla underbart och vakna varje dag med ett leende på läpparna, att känna att man mår så sinnessjukt bra! Jämfört med att få hålla tårarna inombords. Daaaamn, I'd just love my life ;*

Det finns nog egentligen inget mysigare än att vakna upp bredvid en snygging varje morgon eller att få somna samtidigt som man ligger och lyssnar på någon annan andetag. Myspys! Sen att slippa frysa om nätterna när man ligger och sover med ett mysigt värmande element är ju bara så himla underbaaaaaaaaaaaaaaaaaart :D.


 - snart är det dags! ;D

Puss i ljumsken!
Nu ska jag chillidilla :D 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: