!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Dålig start på dagen?

2011-04-29 / 14:20:48

Ja minst sagt en dålig start på dagen, började med ett bråk med pappa. Det är ändå sinnessjukt att ens psyke kan brytas ner på en sekund bara av att nämna några ord ifrån ens barndom. Fyfan hatar det, jag som nyss hade förträngt det mesta.. Aja, får försöka bli på bättre humör! Tårarna börjar rinna lite då och då, men men! Jag är stark, jag klarar detta. Right? Aa, får hoppas på det iallafall.

Finns nog inget som är så jobbigt som att gråta inombords när man vill vara så sjukt glad. Aja, jag hade min privata pajas här, så han gjorde mig glad ändå. Tack för det, du är underbar!

Tänkte se Hipp Hipp Hora idag och bara mysa ner mig i sängen och ta det lugnt, känner jag behöver en lugn dag. Vem vet, får kanske till och med sällskap? :D. Aja, får se vad jag hittar på (:

Nu blire att äta lite mat, blev sjukt hungrig nyss ;o

Så roligt igår, klena Veronica klarade inte av att äta min köttfärs bara för den var lite stark ;o. Aja, du kommer tacka mig när du inte blir förkyld iallafall, så klaga fan inte :D.

Happyface är på, nu är det dags att må bra igen! Inbilla mig att jag mår bra, aa jag tror det funka. Finemang!



Jag tror nog inte det finns någon som lyckas så bra som du gör, vad du än gör och säger så lyckas du få mig lycklig. För du är så himla bra. Tack för att du finns PommesMannen <3

Hörs kanske ikväll, pusspuss (:

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: