!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Dagen i övrigt!?

2011-04-26 / 18:53:04

Klockan är 18.47 för att vara exakt & jag sitter i köket och lyssnar på Party Rock Anthem, finemang låt må jag säga haha!

Sjukt nice väder ute
, hoppas jag blivit lite brun idag iallfall hehe. Tänkte iallafall äta lite mat nu! Är megahungrig hihi :D.

Imorgon blir det att sola ordeeeeeeeeeentligt hihi, känner att det behövs. På med oljan & sen kör vi ;*

Wtf? Insåg precis att jag har en orange chiliplanta i min trädgård... Wierd? Ohyes!



Aja, det man inte vet det lider man inte av.

Fyfan vad jag älskar mitt liv just nu, har absolut INGA frågetecken i huvudet & har jag det så löser jag dom direkt så jag slipper gå runt & undra eller vara orolig.

HIF tills jag dör <3

I'd just love my life at the moment! :D

Pusspuss ;*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: