!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Chululu!

2011-04-21 / 12:05:09

Det var inte riktigt igår jag skrev i den hära bloggen hehe, men men! Mycket har hänt. Bland annat så mår moi, JAG, Martini alltså Martina Swensson i allra högsta person FINEMANG hehe :).

Håller på och ska bränna en skiva som jag ska ha tills ikväll när mina underbara vänner & jag ska ha tacomys, kubbturnering och lite sånt finfint hehe :).

Mitt liv flyter på, like always!

Men jag mår finemang, lite många frågetecken som kom upp i huvudet imorse bara. Men får snacka med min Martini om det sen så löser det säkert sig! :)

Nu får ni ha en underbar "emodag", skärtorsdag, påsklovstorsdag eller vad ni nu vill kalla den hehehehe :)

PUSS PÅ ER !




Hehehehehe, sommar strax, JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖR ! :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: