!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Smiling but close to tears, even after all this years...

2010-12-24 / 01:08:18
Idag är det dan före dopparedagen, imorgon är det julafton. Jag är nog den enda på jorden som verkligen INTE längtar... Men men det blir så när man gjort misstag och man skäms, men ändå vill gå in med rak rygg i rummet och kunna se släkten i ögonen igen. Får väl hoppas på det bästa. Vet iallafall att julafton kommer bli en extremt jobbig dag för mig imorgon. Hoppas jag överlever iallafall :)!

Min pojkvän är det bästa som finns, igår när jag tänkte mycket så sa han bara några meningar och sen blev jag överlycklig igen. För med dig mår jag som bäst. Saknar dig sååå sinnes mycket baby :/... Jag älskar dig Jonathan! Det gör jag verkligen. Jag är glad att jag äntligen har hittat någon som förstår mig, alltid kan stötta mig och så vidare! Du är verkligen det bästa som har hänt mig. Jag känner mig ärad att du orkar med mig, att du orkar med mitt humör och allt haha. Jag älskar dig helt enkelt! <3

Har dock haft en toppendag idag med pappa och Måna (pappas flickvän) och hennes barn då. Har bakat toscakaka, fyfan vad god den blev! :D. Sen har kvällen tillbringats till en jävla massa bingolotto-tittande, haha sick så tråkigt det är! Men men, vad gör man inte för släkten haha x).

Jag har rätt roligt på msn jag hehehehe. JAAAAG ÄR övertrött!

Tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på en bra film och mysa ner mig under täcket hihi :D


Ja nu blir det så :D


PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS! :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: