!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Minst sagt annorlunda!

2010-12-31 / 21:57:41

HAHA, man slutar verkligen aldrig förvånas! Nyårsafton blev minst sagt inte som jag tänkt mig... Men men.

Klockan är snart 22.00 "bara" två timmar tills tolvslaget... Hoppas att människorna i stan smäller upp en del fina raketer så att man kan iallafall beundra dom hehe. För just nu är jag sjukt uttråkad!

Blir ingen nyårskyss eller tolvslagskyss eller vad man säger. Jag som hade hoppats på det perfekta slutet av året och den perfekta början av 2011 med en romantisk kyss med min älskling, men så blev det inte :/. Tråkigt nog!

Nej nu ska jag ladda ner lite filmer och mysa ner mig i sängen så att jag kan bli lite gladare iallafall, känns som om det behövs!

godiiiiiiiiiiis :D

Enda fördelen med en nykter nyårsafton är väl ändå bara det att jag inte kommer känna den hemska huvudvärken och den enorma segheten imorgon HAHA :D!

heheh

Men jag överlever. Jag kommer helt klart överleva denna kväll/natt/morgon, men kommer verkligen inte ha så skoj som jag egentligen tänkt mig. Men men, what to do :)

depp
En PUSS från mig till er, nu ska jag ut med Stella och sen blir det att krypa under det varma täcket efter att jag har duschat hihi :) MYSIGT VÄRRE SÄGER JAG BARA! ;D.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: