!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Damp..

2010-12-22 / 20:58:43
Underbart, asmycket snö ute! Älskar att titta på snön utöver slätten men undviker nog helst att vara ute i det haha. Mina flashbacks på hur bra det gick med Jonte baby i snön, kan ju säga att jag blev blöt ! Minst sagt kan jag ju tillägga.

Är & hälsar på pappa på landet, faktiskt mysigt! Känns skönt nu när jag väl är här, fast innan dess kan jag ju säga att det var jobbigt i tanken hehe..

Här är myyyyycket mer snö än vad det är hemma, har varit innesnöade i flera dagar nu haha. Men men, så är det på landet haha.

Håller på att bli kung på Wii nu, spelar det där Crash Bandicott eller hur fan det stavas, den där räven haha... Sjukt roligt! ;D

Sitter här framför brasan och tänker lite :)... Kändes som det behövdes!

I would do anything for love and especially for you baby, cause you are everything I need!

Imorgon blir det julmat och alltihopa! Haha känner bara hur trött man kommer vara på köttbullar och allt när julen väl är över ;p.

Du är min dröm, du är mitt allt. Men det känns inte riktigt som jag räcker till? Varför har jag alltid dessa tvivel. Jobbigt kan jag ju be att få tala om.

I want you to touch me like you usually do... I want you to kiss me and look at me and smile like you always usually do...

Gaaaaaaaaaaaaah, jag känner ångesten för hur mycket jag saknar dig :/!

Nej nu ska jag baka lite knäck eller något (:

TJINGELING! :D


fin!


you are everything I ask for, but my doubts complicates everything!








Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: