!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Hejhejhej hemskt mycket hej!

2009-09-19 / 23:14:20

Vet att typ ingen kommer orka läsa dett ändå. Men jag kände att jag behövde skriva av mig nu så nu gör jag det!



Jag saknar den vänskapen vi hade, bara jag tänker på det så blir jag allt annat än glad, men men men. Sånt är livet, jag vet om att jag förtjänar bättre än vad du har behandlat mig. Därför sa jag fuck off :)!


Fyfan att du försöker sno det jag blir mest glad av i hela världen, det som är som mitt lilla lyckopiller. Näedu, fyfan säger jag bara! Och jag hoppas fan inte att han är så idiotisk och går på ditt skit. IGEN! För då kommer verkligen HELA min värld rasa. Det vet jag redan om! Klarar inte av denna känslan.


Ibland känns allt underbart, sen pang bom händer någonting. Jag kan inte direkt bestämma om vad det är för något. Men ändå så är det något stort som är fel.


 De personer som stöttar genom allt. Jag älskar verkligen er. Så otroligt mycket! Det ska ni veta!
 <33333333333333333



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: