!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Wiho, fredag idag :)

2009-01-16 / 12:23:55

Äntligen fredag.
Har haft softevecka denna veckan. En jävla massa sovmorrnar och det har varit sjukt sköönt. För mej som är  lagom morrontrött iaf haha. Klarade också mitt omprov i Personlig försäljning. Jävligt skönt det, inga ig här inte :D. Ska ha redovisning av ett land sen idag, vill inte direkt men men sånt är livet. . 




Sen idag ska jag åka till daddy på landet haha. Ska bli skönt och komma iväg lite :). Efter allt igår och så..  Ahh söta ungen i mina tankar. Mkt najs att snacka med dej igår you crazy thing. Ville inte lägga på ;/. Men men :D. Kommer fler gånger haha.
 


Grattis till Tina underbara ungen i förskott också haha bara typ nästan en vecka i förskott men men haha :D. Tack för att du finns och alltid är så underbar. Ily! Jag finns där alltid för dej det vet du. Får hitta på något snart tycker jag haha :)! 


Blev så jävla arg igår på dessa jävla naglar så alla åkte av. Alla hade åkt av på ena handen, så tog bort resten på andra handen nu. Blev så lack. Men men men.  Har "black power" på mina fina naglar nu ist.


Är hungrig som fan men är nån jävla fisk i skolan, örk! Ska käka tacos ikväll mumsfillibaba =).

Näe nu måste jag träna på redovisningen, ha det så braou allihopa. Puss på er.






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: